Wymiana towaru
Każdy nasz Klient, który dokona zakupu w sklepie internetowym irowery.pl, ma prawo wymienić zamówiony towar w ciągu 30 dni od momentu otrzymania produktu. Aby skorzystać z możliwości wymiany zakupionego produktu, należy wypełnić nasz formularz , a następnie odesłać go na adres: sklep@irowery.pl lub dołączyć wydrukowany formularz do wymienianego towaru i przesłać na adres:
POLSPORT Sp. z o.o.
ul. Odlewników 43,
42-202 Częstochowa,
tel. 698-635-400
W celu upewnienia się czy aby na pewno nasz sklep dysponuje produktem, na który ma zostać wymieniony odesłany towar, prosimy naszych klientów o wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny. Koszty związane z wymianą towaru ponosi Klient.
Prawo konsumenta odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo w terminie 30 dni kalendarzowych odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyj. tych określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres:
POLSPORT Sp. z o.o. ul. Odlewników 43, 42-202 Częstochowa, sklep@irowery.pl
Formularz odstąpienia od umowy
Sprzedawca ma obowiązek, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić klientowi dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy zakupu (z wyłączeniem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy). Nasz sklep dokonuje zwrotu płatności tą samą metodą płatności, jaką użył klient, chyba że konsument zgodził się na inny sposób zwrotu pieniędzy. Klient ma obowiązek, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić zakupiony towar sprzedawcy. Aby zachować termin wystarczy odesłać zakupiony towar przed jego upływem na adres:
POLSPORT Sp. z o.o.
ul. Odlewników 43,
42-202 Częstochowa,
tel. 698-635-400
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zakupionego towaru będące wynikiem korzystania z niego. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu
Reklamacje rowerów Orbea
Niezależnie od tego czy rower został zakupiony na odległość czy stacjonarnie, reklamacje należy złożyć u sprzedawcy u którego dokonywano zakupu. W szczególnych przypadkach rower można zgłosić do reklamacji w miejscowości innej niż siedziba sprzedającego, ale w takim przypadku za każdym razem na taką okoliczność sprzedawca (strona transakcji) powinien wyrazić akceptację, iż w razie powstania jakichkolwiek kosztów przyjmie je w całości, zgodnie z cennikiem umieszczonym na stronie www.pol-sport.com (dotyczy głównie sprzedaży na odległość.)
Sprzedawca podejmuje decyzję czy rower ma wadę konstrukcyjną lub wynikłą z winy montażu i podejmie stosowne kroki dalsze aby zapewnić konsumentowi prawidłową dalsza eksploatację roweru Orbea.
Reklamacje
Konsument dokonujący zakupu w naszym sklepie internetowym irowery.pl ma prawo zareklamować zakupiony produkt z tytułu rękojmi lub z tytułu gwarancji. Aby złożyć reklamację, należy wypełnić formularz, po czym dołączyć go do zwracanego towaru i przesłać na adres:
POLSPORT Sp. z o.o. ul. Odlewników 43, 42-202 Częstochowa, tel. 698635400
Reklamacji w naszym sklepie internetowym nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy konsumenta w wyniku niezgodnej z instrukcją obsługi, wskutek złego przechowywania, urazów mechanicznych bądź wypadków losowych. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od chwili otrzymania przez internetowy sklep IROWERY przesyłki z reklamowanym towarem. W razie uznania reklamacji, sklep irowery.pl odeśle towar do Klienta na koszt sklepu. Jednak w przypadku nie uznania reklamacji, koszt ponownej wysyłki ponosi Klient.
Wszelkie kwestie prawne dotyczące wymian, zwrotów oraz reklamacji reguluje ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Telefon: +48 570859111
e-mail: sklep@irowery.pl