Zwroty i reklamacje

Zasady zwracania zakupów

Jeśli zamówiony produkt okazał się nietrafiony, możesz go w łatwy sposób zwrócić. Wystarczy, że skorzystasz z naszej strony zwrotu zakupów, - PRZEJDŹ DO STRONY ZWROTU

1.Wybierasz produkty do zwrotu

Możesz zwrócić wszystkie produkty lub tylko niektóre z nich, masz na to 14 dni.

2.Określasz szczegóły przesyłki

Pakujesz produkty do paczki, wybierasz opcję dostawy i opłacasz przesyłkę zwrotną.

3.Odsyłasz paczkę

Przekazujesz przesyłkę zwrotną kurierowi lub zanosisz ją do wybranego punktu nadania.

Otrzymujesz zwrot pieniędzy

W ciągu 14 dni otrzymujesz zwrot pieniędzy, o czym zostaniesz poinformowany mailowo.

Prawo odstąpienia od umowy

Masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Pamiętaj jednak, że towar nie może posiadać śladów użytkowania. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji w terminie 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie fizycznie otrzymałeś/otrzymała zakupiony towar. Za jednoznaczne oświadczenie uznajemy zarejestrowanie zwrotu na naszej stronie zwrotu zakupów (i taką formę rekomendujemy). Jeśli wolisz, możesz przesłać oświadczenie o odstąpieniu pocztą elektroniczną na adres sklep@pol-sport.com lub tradycyjną na adres:

POLSPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Odlewników 43 42-202 Częstochowa

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Zwrot pieniędzy

W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w naszym sklepie), w terminie 14 dni, w którym otrzymaliśmy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów lub dostarczenia dowodu ich odesłania. Jeśli wybierzesz zwrot za pośrednictwem naszej strony do zwrotu zakupów, dowodem potwierdzającym odesłanie zwracanych towarów będzie status przesyłki zwrotnej, który otrzymamy automatycznie po zgłoszeniu zwrotu. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazisz zgodę na inne rozwiązanie. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta z tego tytułu odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.

Reklamacje rowerów Orbea

Niezależnie od tego czy rower został zakupiony na odległość czy stacjonarnie, reklamacje należy złożyć u sprzedawcy u którego dokonywano zakupu. W szczególnych przypadkach rower można zgłosić do reklamacji w miejscowości innej niż siedziba sprzedającego, ale w takim przypadku za każdym razem na taką okoliczność sprzedawca (strona transakcji) powinien wyrazić akceptację, iż w razie powstania jakichkolwiek kosztów przyjmie je w całości, zgodnie z cennikiem umieszczonym na stronie www.pol-sport.com (dotyczy głównie sprzedaży na odległość.)  

Sprzedawca podejmuje decyzję czy rower ma wadę konstrukcyjną lub wynikłą z winy montażu i podejmie stosowne kroki dalsze aby zapewnić konsumentowi prawidłową dalsza eksploatację roweru Orbea. 

Reklamacje

Konsument dokonujący zakupu w naszym sklepie internetowym irowery.pl ma prawo zareklamować zakupiony produkt z tytułu rękojmi lub z tytułu gwarancji. Aby złożyć reklamację, należy wypełnić formularz, po czym dołączyć go do zwracanego towaru i przesłać na adres:
POLSPORT Sp. z o.o. ul. Odlewników 43, 42-202 Częstochowa, tel. 698635400

Formularz reklamacyjny

Reklamacji w naszym sklepie internetowym nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy konsumenta w wyniku niezgodnej z instrukcją obsługi, wskutek złego przechowywania, urazów mechanicznych bądź wypadków losowych. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od chwili otrzymania przez internetowy sklep IROWERY przesyłki z reklamowanym towarem. W razie uznania reklamacji, sklep irowery.pl odeśle towar do Klienta na koszt sklepu. Jednak w przypadku nie uznania reklamacji, koszt ponownej wysyłki ponosi Klient.

 

Wszelkie kwestie prawne dotyczące wymian, zwrotów oraz reklamacji reguluje ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Telefon: +48 570859111

e-mail: sklep@irowery.pl

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl