Orbea rower szosowy ORCA AERO M30LTD 57 Carbon
Cena regularna:
18 999,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Rower Orbea ORCA AERO M30LTD 2024
DOSKONAŁA RÓWNOWAGA
Historycznie rzecz biorąc, uwzględnienie tylko trzech czynników konstrukcyjnych: aerodynamiki, sztywności i masy rzadko dawało radykalną poprawę. Duże zyski w jednym obszarze zawsze zagrażają jednemu lub obu pozostałym. Kluczem do zbudowania najlepszego aerodynamicznego roweru szosowego jest znalezienie równowagi między tymi celami i zidentyfikowanie dodatkowych czynników wydajności, które pozwolą kierowcy zwiększyć wydajność.
AERODYNAMIKA
Dopasowanie ramy do przepływu powietrza, optymalizacja przekrojów, wygładzenie przejść i niezliczone inne ulepszenia oznaczają duże zmniejszenie oporu. Ślizgaj się w powietrzu bez wysiłku z natychmiastową reakcją światowej klasy roweru aero. Rower Orbea Orca Aero dostarcza wszystko, co jest niezbędne do zwycięstwa – wraz z chęcią pójścia na całość, jazdy przez cały dzień i bez kompromisów. Rower Orbea Orca Aero to wybór dla kolarzy, którzy wymagają najlżejszego roweru z najlepszym połączeniem technologii i ergonomii. Niech żyje rower, który równoważy emocjonalne i racjonalne pragnienia w każdym z nas – Niech żyje Orca Aero!
Specyfikacja:
(zdjęcie poglądowe - kolor ramy czarny karbon)
Rama |
Orbea Orca Aero carbon OMX Disc, monocoque construction, suport BB 386 mm, kompatybilna z miernikiem mocy, tylna oś przelotowa 12×142 mm, wewnętrzne prowadzenie linek |
Widelec |
Orbea Orca Aero OMX ICR, w całości z włókna węglowego, kompatybilna z gwintowaną główką ramy 1-1/8″ – 1,5″, oś przelotowa 12×100 m |
Stery |
FSA 1-1/2″ Zintegrowane |
Mechanizm korbowy |
Shimano 105 R7100 36x52t |
Manetki |
Shimano R7120 |
Kaseta |
Shimano 105 R7100 11-34t 12-Speed |
Przerzutka tył |
Shimano 105 R7100 |
Przerzutka przód |
Shimano 105 R7100 |
Łańcuch |
Shimano M6100 |
Kierownica |
OC Road Aero RA11 Carbon, Reach 80, Drop 125 |
Mostek |
OC Road Performance RP10, -8º |
Hamulce |
Shimano R7170 Hydraulic Disc |
Koła |
Oquo Road Performance RP35PRO, alloy rim, 35mm profile, Zipp ZR1 hub, 19mm internal width, Sapim CX-Sprint spokes, 700C |
Opony |
Vittoria Rubino IV G2.0 Foldable 700x28c |
Oś przedniego koła |
Orbea Thru Axle 12x100mm M12x2 P1 Lite |
Oś tylnego koła |
Orbea Thru Axle 12x142mm M12x2 P1 Lite |
Sztyca |
OC Road Aero RA10 Carbon, SB0/25, w/Micro tilt adjustment |
Siodło |
Prologo Scratch-M5 Pas T2.0 size 140mm |
Owijki |
Orbea Anti-Slippery/Shock Proof |
Bidon |
Orbea Bidon OC Aero + koszyk RA10 |
Przechowywanie |
Orbea Przybornik OC Aero TB-01 |
|
|
* Przybliżone wymiary
Technologie zastosowane w modelach Orca Aero
Geometria i ergonomia:
Jest kilka kluczowych obszarów, w których wprowadziliśmy ulepszenia
aerodynamiczne w rowerach Orcach Aero:
Pozioma górna rura i dolne tylne rury poprawiają przepływ powietrza.
Profil
rury dolnej i rury podsiodłowej został aerodynamicznie zoptymalizowany pod kątem
opon 25-28 mm. Jednoprofilowe przejścia między rurą czołową i dolną oraz rurą
podsiodłową i wspornikami siodełka redukują turbulencje w tych obszarach.
Opór wokół tylnego koła został zmniejszony poprzez wyrównanie górnego połączenia
rury podsiodłowej z przepływem powietrza.
Nowy aerodynamicznie
zaprojektowany widelec jest zoptymalizowany pod kątem kół o wysokim profilu.
Nasza nowa aerodynamiczna kierownica, mostek i sztyca zmniejszają opór o
2%.
Po imponującej liczbie testów i obliczeń nasza rower Orbea Orca
Aero okazała się najszybszym szosowym rowerem Aero, jaki kiedykolwiek
zaprojektowaliśmy. Zmierzyliśmy poprawę o 15 W przy 40 km/h, ale jeśli jesteś w
stanie jeździć z prędkością 50 km/h, możesz uzyskać aż 28
W.
Geometria roweru wyścigowego:
Pozycja jest agresywna, aby zmaksymalizować aerodynamikę nadwozia i wydajność. Obsługa jest precyzyjna i intuicyjna. Kąty i wymiary są starannie przemyślane w różnych rozmiarach, aby z każdym naciśnięciem pedału przenosić więcej mocy na drogę, a większa moc oznacza większą prędkość.
Wszechstronność:
Dzięki prześwitowi na opony 30c, rower Orbea Orca Aero przyznaje, że prędkość może być również wygodna. Współcześni kolarze szosowi odkryli zalety większych opon – szersza opona napompowana niższym ciśnieniem może zmniejszyć opory toczenia, a dodatkowa objętość powietrza znacznie zwiększa przyczepność.
Carbon OMX:
Kiedy ciągłe poszukiwanie ulepszeń w naszej produkcji carbonu przynosi rezultaty, które ledwo przypominają te sprzed kilku lat, nadszedł czas, aby zmienić sposób, w jaki mówimy o carbonie. Wraz z wprowadzeniem OMX pokazujemy rowerzystom na całym świecie kierunek naszych najlżejszych i najsztywniejszych ram wyścigowych. Ramy OMX to szczytowe osiągnięcie w produkcji rowerów z włókna węglowego.
Dynamiczna struktura:
Jest to klucz do optymalizacji sztywności w stosunku do wagi. Większość obciążeń skręcających i bocznych jest przenoszona przez dolny kręgosłup ramy. Rura czołowa, rura dolna i dolna rura tylnego trójkąta są odporne na skręcanie i przenoszą moc na tylne koło. Nie ma co do tego wątpliwości, odporność na zginanie w dolnej części ramy przekłada się bezpośrednio na więcej watów na koło i wrażenie, że przeniesienie mocy jest natychmiastowe.
Konstrukcja każdej z sekcji, włókno węglowe OMX i specyficzny układ dla każdego rozmiaru ramy sprawiają, że stosunek sztywności do masy tego roweru aerodynamicznego jest jednym z najbardziej wydajnych i najszybszych na rynku.
Ergonomia:
Kluczowym elementem idealnej równowagi roweru Orbea Orca Aero jest ergonomia. Lepsza ergonomia poprawia komfort kierowcy, aerodynamikę i kontrolę. Co oznacza większą prędkość!
Nowy kokpit roweru Orbea Orca Aero został zaprojektowany z myślą o doskonałej ergonomii, ponieważ odchodząc od w pełni zintegrowanego kokpitu, uzyskujemy ogromne korzyści ergonomiczne przy bardzo niewielkim kompromisie. Obracaj kierownicę, zmień długość mostka lub zmień szerokość kierownicy, aby uzyskać idealną pozycję, zoptymalizować aerodynamikę i zmniejszyć zmęczenie.
Mostek OC2 ICR road:
Nasz nowy mostek ze stopu 6061 jest wystarczająco mocny dla najmocniejszych sprinterów. Ze wzrostem o -10º i 7 długościami od 70 do 130 mm, jest również wyposażony w pełną integrację kabli. Przeprojektowaliśmy płytę czołową i mocowanie komputera, dodając regulację nachylenia, dzięki czemu możesz idealnie ustawić komputer.
Kierownica szosowa OC3 Aero:
Nasza nowa kierownica aerodynamiczna o kącie 5º i mostek umożliwiają obrót do 15 stopni oraz wybór szerokości i zasięgu. W połączeniu z naszym mostkiem ICR widzimy znaczne zmniejszenie oporu, a także doskonałą sztywność dla najbardziej agresywnych rowerzystów.
Sztyca aero OMX:
Nasza nowa sztyca aero umożliwia regulację w zakresie do 25 mm cofnięcia i pochylenia w zakresie +/- 10º. Dodatkowo zmniejszyliśmy opór w porównaniu do poprzednich projektów.
Cargo Foil:
Na odwieczne pytanie, gdzie przewozić niezbędne narzędzia i dętki, odpowiada zintegrowany aerodynamiczny zasobnik Cargo mocowany za przednim kołem.
Bidon Aero:
Przepływ powietrza wokół dolnej rury płynnie przechodzi obok bidonu i koszyka. Elegancki i stylowy kształt aerodynamicznego bidonu i koszyka zapewnia nawodnienie bez zakłócania aerodynamiki. W rzeczywistości rower Orca Aero jest szybszy z bidonem na miejscu. Jeśli potrzebujesz większej ładowności, na dolnej rurze i rurze podsiodłowej dostępne są standardowe uchwyty na bidony.
Komponenty MyO:
Oferujemy opcje komponentów MyO dla wielu modeli Orbea. Zmiana zestawu kołowego, przekładni lub innych komponentów jest możliwa w trakcie procesu zamawiania, dzięki czemu Orbea Orca Aero dociera do dealera w dokładnie takiej konfiguracji, jakiej sobie życzysz.
Piękna nowa grafika MyO:
Oprócz wprowadzania naszych rowerów do najnowocześniejszych technologii i
osiągów, z dumą ogłaszamy dodatkowe opcje personalizacji. Projekt i integracja
nowego Orbea Orca Aero są subtelne i minimalistyczne, ale Twoja
możliwość zaprojektowania roweru swoich marzeń nigdy nie była bardziej
ekstrawagancka.
Więcej informacji o Orca
Aero
Strona producenta Orca Aero
Instrukcja Blue Paper Orca Aero
*Orbea oferuje dożywotnią gwarancję na ramę roweru bez
żadnych ograniczeń co do sposobu użytkowania roweru
Zastrzegamy sobie prawo do zmian informacji odnośnie produktów znajdujących się na tej stronie.